niedziela, 11 grudnia 2016

Akcja "Pielęgnuj bliskość na Święta"


To już trzeci rok, gdy korzystam z możliwości wysłania darmowych kartek świątecznych. Taką szansę daje nam Nivea, która w tym roku zdecydowała się na 100 000 darmowych kartek świątecznych z naszymi życzeniami. Nie jestem w stanie napisać jaka pula kartek była w ubiegłych latach, ale też było ich mega dużo. Wiem tylko, że w tym roku nie ma dołączonej próbki kremu. 


Dla mnie osobiście to piękne podtrzymanie tradycji, w czasach, gdy idziemy na łatwiznę i często życzenia składamy sobie, wysyłając SMS-a lub e-maila. Mimo iż lubimy je otrzymywać coraz rzadziej sami w ten sposób składamy życzenia bliskim. Sama nie pamiętam kiedy ostatnio w ten sposób dostałam życzenia świąteczne, czy sama wysłałam kartkę. 
W akcji "Pielęgnuj bliskość w Święta" każdy może sam stworzyć kartkę świąteczną ze swoim zdjęciem i życzeniami płynącymi wprost z serca. A jak to zrobić? To bardzo proste.
1. Dodać zdjęcie
2. Wpisać życzenia dla bliskiej osoby lub skorzystać z gotowych życzeń
3. Wpisać adres pod który kartka ma zawędrować
"Dane adresata będą wykorzystywane jedynie w celu dostarczenia kartki. Kartki można wysłać jedynie do adresatów na terenie Polski."
Użytkownicy Klubu Moja NIVEA i NIVEA BABY mają możliwość przesłania życzeń do 10 bliskich osób. Ja właśnie z tej możliwości skorzystałam. 
Kartki można tworzyć od 14-go listopada do 20-go grudnia 2016 roku. Jednak, żeby kartki dotarły na czas do adresatów stwórzcie je już teraz, bo te wysłane po 14-tym grudnia mogą nie dotrzeć przed Wigilią z uwagi na przedświąteczny okres.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...