wtorek, 3 maja 2016

Blogosfera na Canpol Babies- edycja majowa


Od ponad roku Canpol Babies dba również o mamy, które swój wolny czas poświęcają blogowaniu. Wraz z pojawieniem się nowego miesiąca na BlogoSferze można wygrać coś dla swojego dziecka lub dla innych mam, których dzieck0/dzieci korzystają z maty edukacyjnej. A dlaczego? Bo w tym miesiącu mamy do wygrania 20 mat do zabawy "Królestwo zwierząt". Jak to zobaczyłam to od razu zapragnęłam i ja ze swoim blogiem wystartować. Takiej okazji nie mogłam przegapić.



Aby mieć szansę na przetestowanie maty edukacyjnej wystarczy zalogować się w serwisie i napisać w kilku zdaniach dlaczego to właśnie Twój blog powinie zostać wybrany. Należy również na swoim blogu zamieścić informację, że jako osoby lubiące testować lub mamy, bierzemy udział w akcji. Nie zapomnijcie o tym, aby podać link do "Blogosfery".
W każdym miesiącu inna nagroda do przetestowania. Blogerki, które zostaną wybrane, otrzymują bezzwrotne produkty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...